حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

ترول

اینا خیلی باحالن من که خیلی دوسشون دارم






عجب خلاقیتی






بیچاره خودرو







این که دیگه......





داره به خدا مسیج میده :)





این حقیقته





برنج یا پلو؟؟؟؟؟؟؟؟




بیچاره چه گناهی کرده مگه




سوتی

چندتا سوتی از صدا سیما



سشوار باروسری تو یکی از فیلم های شبکه دو






این سوتی جالب هم از سریال خداحافظ بچه




اینم دیگه اخرشه واقعا یعنی چی نفهمیدم سوتی بسیار جالب از سریال ساخت ایران


اومدم

سلام دوستان خوبین من اومدم


خیلی جالبه همه فقط تو فکر خودشونن پست پایین مثلامن رفته بودم اکثر اونایی که نظر گذاشتن واس اپ شون دعوتم کرده بودن اصلا متوجه نشده بودن من چی نوشتم


هیچ کسی نپرسیده بود واس چی رفتی یا چرا حالت بده


بیخیال حالا که برگشتم



شنیدین دیگه تهران یه هفته  تعطیله دقیقا به خاطر این موضوع 






اجلاس سران




خداییش این حقیقته