حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

اسمونی

یک شب خوب تو اسمون /یه ستاره چشمک زنون/ 

 

خندید و گفت کنارتم تا اخرش تا پای جون/  

ستاره ی قشنگی بود /اروم و ناز مهربون /ستاره شد عشق منو منم 

 

 شدم عاشق اون /اما زیاد طول نکشید/عشق منوستاره جون / 

 

ابری اومد ستاره رو/دزدید و برد نامهربون /حالا شبا به یاد اون /  

 

زل میزنم به اسمون/تا یه وقتی نگام کنه/ 

 

بهم بگه دوست دارم تاپای جون   

 

  

زود تصمیم نگیر

پسر میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم   

دختر:خونه داری؟ 

 

پسر:نه ...

 

دختر حرفشو قطع میکنه و میگه بی ام وی داری؟ 

 

 پسر :نه... 

 

-چقدر حقوق میگیری؟ 

 

-حقوق ندارم اخه ..... 

 

دختر :برو گم شو چه فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ومیره 

 

پسر با خودش میگه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ 

 

یه پوروشه با بنز دارم بی ام و  دوست ندارم 

 

چه جوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟ 

 

 

دخترا توروخدا زود تصمیم نگیرین