مهم ترین وسایل مناسب برای سفر با خودرو

مهم ترین وسایل مناسب برای سفر با خودرو

وسایل مناسب برای سفر با خودرو شامل وسایل ضروری است که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید تا سفری به یاد ماندنی و لذت بخش را تجربه نمایید. لوازم الکترونیکی سفرهای جاده ای یکی از این وسایل است.

باتری قابل حمل

باتری یکی از وسایل ضروری در سفر با خودرو است. زیرا روشن بودن تلفن هوشمند، لپ تاپ یا دوربین نیازمند داشتن باتری است. بنابراین همواره یک پاور بانک مناسب به همراه داشته باشید تا بتوانید چندین دستگاه الکترونیکی را برای چند روز شارژ کنید.

پایه ماشین گوشی هوشمند

پایه ماشین گوشی هوشمند یک وسیله جانبی ضروری سفر جاده ای برای کسانی است که می خواهند از تلفن خود در حین رانندگی استفاده کنند. پایه گوشی هوشمند برای تماس‌های هندزفری، استفاده از تلفن به ‌عنوان GPS یا صرفاً رد کردن یک آهنگ عالی است. مدل‌ های خاصی برای نگه ‌داشتن گوشی ‌های هوشمند در هر اندازه طراحی شده‌اند، که نصب و جدا کردن آن با یک دست آسان است و حتی دارای شارژ بی‌سیم هستند.

GPS

در سفر با خودرو داشتن جی پی اس می تواند به شما کمک زیادی کند. به خصوص اگر در مسیر های جدید و نا آشنا شروع به رانندگی کنید. نقشه های فراوان، کنترل صوتی، مسیریابی مجدد ترافیک و... خدماتی است که به راحتی می توانید آن را از طریق تجهیزات جدید دریافت کنید.

آداپتور USB Car

با آداپتور USB شما می توانید وسایل الکترونیکی خود را در حین حرکت از طریق خودرو شارژ کنید. شما می توانید به سادگی آن را به درگاه فندک وصل کنید.

چادر مخصوص سقف خودرو

چادر روی سقف خودرو بهترین وسیله جانبی برای کمپینگ سفرهای جاده ای است. این وسیله نه تنها فضای داخل صندوق عقب را آزاد می کند، بلکه بسیار مجلل تر و راحت تر از یک چادر معمولی است. همچنین شما را از زمین مرطوب دور نگه می دارد.

از دیگر وسایل مناسب برای سفر با خودرو می توان به تخت بادی، جعبه بار سقفی، سازمان دهنده های صندوق عقب، تصفیه کننده هوا، بالش مسافرتی، فنجان و فلاسک قهوه قابل استفاده مجدد، بطری آب قابل استفاده مجدد و پتوی پیک نیک تاشو اشاره کرد.

سایت نیازمندی های خودرو مشهد

سایت نیازمندی های خودرو کرج

سایت فروش خودرو در مشهد

سایت فروش خودرو در کرج

فروش آنلاین خودرو

فروش آنلاین خودرو

اگر چند سال گذشته کسی به شما می گفت، می توانید خودروی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین بخرید، یا خودروی خود را در اینترنت بفروشید، شاید باور کردنش سخت بود. در سال های اخیر خرید و فروش بسیاری از کالا ها به صورت آنلاین صورت می گیرد. این نوع خرید و فروش حتی شامل موارد گران قیمتی مانند ماشین و خانه نیز می شود. بنابراین یکی از راحت ترین، کم هزینه ترین و سریع ترین روش های خرید و فروش خودرو، خرید و فروش اینترنتی است. دلیل محبوبیت این شیوه این است، شما حتی می توانید، در حالی که در منزل به استراحت مشغول هستید با چند کلیک ساده از تعداد زیادی ماشین بازدید کنید، یا با صاحبان خودرو یا فروشندگان خودرو ارتباط برقرار کنید. بنابراین در صورتی که قصد فروش ماشین خود را دارید، فروش آنلاین خودرو اولین و بهترین گزینه ی پیش روی شماست.

در فروش آنلاین خودرو باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا از ریسک های این روش معامله در امان بمانید. برای شروع در انتخاب سایت هایی که به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش خودرو می کنند، دقت لازم را داشته باشید. با گسترش معاملات اینترنتی، و استقبال از این شیوه خرید و فروش، وب سایت هایی وجود دارند که اقدام به خرید و فروش خودرو می کنند. اما برای فروش آنلاین خودرو نباید به هر سایتی اعتماد کرد. سایت هایی را انتخاب کنید که به جز سود خود حقوق کاربران را نیز رعایت می کنند و از امکانات کاربری و امنیتی لازم برخودار هستند.

 

فروش خودرو در کرج

سایت فروش خودرو در کرج

نیازمندیهای خودرو در کرج

بعد از انتخاب سایت مناسب برای فروش آنلاین خودرو، با مراجعه به آگهی های مشابه قیمت تمام شده و مناسب خودروی خود را استخراج کنید و نسبت به ثبت و انتشار آگهی فروش خودرو اقدام کنید. سعی کنید اطلاعات مهم و کلیدی خودروی خود مانند کارکرد، مدل، رنگ و امکاناتش را به طور صحیح، به همراه تصاویری با کیفیت و واقعی در آگهی فروش انتشار دهید. راه ارتباطی مناسب، جهت ارتباط خریداران را در آگهی بگنجانید و منتظر تماس خریدار بمانید. به همین سادگی شما می توانید فروش آنلاین خودرو را انجام دهید. در این روش بخش بزرگی از کار به صورت آنلاین انجام می گیرد و تنها بعد از توافق نهایی خریدار را حضوری ملاقات می کنید.

 

 

 

اجرای مبلمان فضای سبز

اجرای مبلمان فضای سبز

اجرای مبلمان فضای سبز یک ایده جذاب برای لذت بردن از فضای سبز بیرون است. اما این قطعات قرار است در برابر باد و باران و نور خورشید قرار بگیرند، بنابراین انتخاب آن ها باید به گونه ای باشد که بتوانند مدت زمان زیادی دوام بیاورند. مواد مختلف زیادی برای مبلمان فضای سبز وجود دارند. اما چیزی که در بین همه ی آن ها باید مشترک باشد مقاومت آن هاست. در اجرای مبلمان فضای سبز اغلب از مواد زیر استفاده می شود :

  • چوب هایی مانند ساج، اکالیپتوس و سدر
  • مواد مصنوعی مانند پلاستیک، ABS و رزین حصیری مصنوعی
  • فلزاتی مانند آلومینیوم، فولاد و آهن فرفورژه
  • پارچه های مصنوعی و بتن

طراحی باغچه

طراحی روف گاردن

طراحی آبنما

 در ادامه به اختصار چند نوع از بهترین مبلمان فضای سبز را معرفی می کنیم.

مبلمان چوبی

از میان تمام گزینه های چوبی برای مبلمان فضای سبز، مبلمان ساخته شده از چوب ساج  محبوب ترین گزینه است. زیرا مقاومت بسیار بالایی در شرایط سخت آب و هوایی دارد. به دلیل روغن و رزین طبیعی که دارد در مقابل حشرات مقاوم است. ضد آب است.

مبلمان رزین و پلاستیکی

این نوع مبلمان از رزین ساخته می شود که به دلیل وزن کم، مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب و دوام بالا یک انتخاب عالی است. ظاهر این نوع مبلمان را به شکل حصیری ساخته می شود تا جذابیت بیشتری پیدا کند. اما واقعیت این است که مانند حصیر طبیعی نیست که در برابر نور خورشید آسیب پذیر باشد.

مبلمان فلزی

در گذشته بیشتر از آهن فرفورژه استفاده می شد. اما به دلیل وزن زیاد، زنگ زدن و نگهداری سخت امروزه کمتر برای فضای بیرون استفاده می شود. اجرای مبلمان فضای سبز، امروزه بیشتر از جنس آلومینیوم و فولاد است.

مبلمان پارچه ای

بدون شک مبلمان پارچه ای یکی از راحت ترین گزینه هاست. مناسب ترین پارچه های استفاده شده برای مبلمان فضای سبز الیاف مصنوعی است که در برابر آب مقاوم هستند. مانند وینیل، پلی استر و اکریلیک.