حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

کاشکی

کاشکی تو نگاه اخر عشق رو تو چشام میدیدی تو چه  

   

کردی با دل من عشقمو انگار ندیدی قلب تو انگار 

نشنیده  

 

التماس اون چشامو تو چه کردی با دل من ندیدی غم  

 

نگامو به دلم مونده یه بار یه روزی یه جایی بگی   

 

میخوامت بگی فقط واسه من عزیزی و من چشام  

بنامت  

  

به دلم مونده یه بار یه جایی بگی میخوامت  

نظرات 15 + ارسال نظر
Farzad چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.3167.blogfa.com

سلام خوبی ؟ دختر باران ؟؟؟؟؟ هر کاری کردم نتونستم اسم قشنگتو پیدا کنم .
به هر حال ، وبت قشنگه ولی به نظر من سعی کن در کنارش یه سری مطالب دیگه هم بیاری یعنی فقط به یه موضوع خاص نپردازی ....
به هر حال ما منتظر آپای بعدیت هستیم ،‌ بازم اینورا بیا

Farzad پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.3167.blogfa.com

نه بابا ؛ اتفاقا از پستات خوشم اومد فقط گفتم سعی کن از مطالب دیگه هم لب مطلب بذاری

چشم عزیزم حتما

مجتبی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://mojtabasabet.blogfa.com

سلامممممممممم عزیزم
مرسی لطف دارین شما

شلخته پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام چفون؟انگار راتو گم کردی هاااااااا؟دلت کتک میخواد؟؟؟[:S018

سلام شلخته چه طوری مگه چیکار کردم
اخه تو چرا میخوای منو دعوااااااااا کنییییییییی

شلخته جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام اینا کین عزیرم عزیزم میکنن هان؟؟؟؟؟؟؟به این خاطر دعوات میکنم

الهییییییییییییییی الهیییییی به خاطر اینا عصبانی شدی
چشم شلخته میگم دیگه بهم نگن عزیزم ولی خوب مگه چی میشه اگه بگن؟

شلخته دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

حق ندارن بگن اگه ........

]اخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اگه بگن چی میشه
اخه تو چرا اینقدر داری منو تحدید میکنییییییییییییییی

شلخته سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

باشه دیگه نمیگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟<<<<<<<<<

افرییییییییییییییییین
ناراحت شدی من نمیخواستم ناراحتت کنم
بابا تقصیر من نیست که از دست من ناراحت میشی

شلخته پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

هیسادددددددد بیخخخخخخخخخخییاللللل

من که سردرنیاوردم ولی باشه بیخی
بازم بهم سر بزنمی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شلخته جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

به وقتش میدونی عزیزمممممممممممممممممم

به وقتشششششمیشه بگی وقتش کیه

شلخته یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

یه رازه عزیزممممممممممممممممم

راززززززززززززززززززززچه رازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیخوای به من بگی

شلخته دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

دا بیخیال عششششششششششللللللللممممممم

اصلا حرفشم نزن که بی خیال بشم باید بگی منظورت چیه
این عشلم چیه گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟(کوچه ی علی چپ)
در ضمن چرا تو اینقدر مبهم حرف میزنی
اهان لطفا اون یکی اپ هام رو هم بخون و نظر بده ممنون

morgan دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام دوست خوبم.....

وب قشنگی داری...
مبارکت باشه...

سلام ممنون عزیزم

یکییییییییی جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام رعنا جون میگم این شلخته کیهههههههههههههه؟هان؟هان؟اینطوری گیر داده بهت.

عزیزم شلخته پسر عمومه جیگرم
مهم نیس

شلخته دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

هیچی بابا >ن>>>>> هوا ااالودس تعطیل هستین

نه بابااااااااااااااااااا تو نمیگفتی نمیدونستم خوب موضوروع پیچ دادی ها نگو نه
ولی پسر عمو من خودم عند روزگارم منو سیا نکن منظورتم هم فهمیدم ولی حیف که پسر عمومی وگرنه........

مژگان سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.eyebrow-wet.blogsky.com

من عاشق این اهنگم
وبت قشنگه دخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد