حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

حرفهای دل یک نفر

کی گفته عاشقی گناهه کی گفته هر کی عاشق شد باید بمیره اخه چرا عاشقا به هم نمیرسن

سلام

سلام به همه ی دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه 

اینجا اومدم تا حرفای دلم رو بزنم  

فقط اخرش نظر یادتون نه ره

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

چی شد؟
ناراحت شدی خدایی نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مجتبی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://mojtabasabet.blogfa.com

سلامممممممم دوست گلم
تازه لینکت کردم.ببخشیدددددددددددد

morgan دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

وب خوبی داری...
ولی هنوز خیلی باید روش کار کنی...
ایشاله موفق باشی.....

سلام ممنون که اومدی حتما عزیز

سارا جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام...
شناختی؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگ باحالی داری!!!!!!
بیا اینم نظر.خوب شد؟!

سلام سارا جونم اره عزیز شناختمت مر30 که اومدی

رضا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://ramazan1391.blogsky.com

سلام خوبی من اولین بار دارم وبلاگت میام،قشنگه فقط اکثر نوشته هات از دلتنگی هاست،همه ناراحتی دارن و هیچکس از ناراحت شدن یا کردن خوشش نمیاد ،خوب گاهی با تبسمی همه دوستات رو خوشحال کن هم وبلاگت که وبلاگت قشنگ تر از اینی که هست بشه،راستش من داشتم پست هاتو نگاه میکردم که یه چیزی ذهن منو مشغول کرد عنون پستت (پسرا خیلی نامردن) زندگی کردن بدون علاقه خیلی سخته،کلی حرف دارم بزنم ولی دفه بعد که سر زدم بهت میگم،مواظب خودتو زندگیت باش

چی بگم باشه ممنون که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد